Перейти до основного вмісту

Бізнес-план з розрахунками ROI інвестування в контент-маркетинг

Бізнес-план з розрахунками ROI інвестування в контент-маркетинг



Проаналізуємо розрахунок окупності контент-маркетингових активностей. У найближчі роки контент-маркетинг став базовим вектором розвитку практично будь-якого бізнесу. Локальні блогові розділи запускаються усіма: банками, інтернет-агентствами, інформаційними порталами, інтернет-магазинами, будівельними фірмами і так далі.


Подібну ідею інноваційної назвати складно. Однак до сих пір мало хто знає, як правильно порахувати ROI (рентабельність - показник окупності) контент-маркетингових вкладень в інтернет-проекти.


Як визначити ефективність фінансових вкладень в контент-маркетинг


На горизонті можливостей сучасних рекламних технологій виникає маса питань:



  1. Як можна визначити ефективність контент-маркетингу?

  2. Як визначити прибутковість статті, написаної вашим контент-менеджером, наприклад, 3 роки тому?

  3. Як бути з маркетинговими тестами?



Отже, давайте спробуємо розібратися.


Як виглядає алгоритм підрахунку окупності контент-маркетингу?


Якщо ви керуєте бізнес-проектом не з нуля, то для вас розрахунок ROI не стане проблемою. Йдеться про показник повернення вкладених коштів. Що ж стосується інвестування в маркетингові активності, то в цьому випадку вважається актуальним той же принцип (тези):



  1. В першу чергу ми з'ясовуємо, скільки грошей ми отримали з одного фінансового вкладення.

  2. Важливо: такі розрахунки можливо здійснити як для автономного джерела трафіку, так і для контент-маркетингу в цілому.

  3. Самі по собі розрахунки досить прості: якщо результат вийшов більше одиниці, то можна говорити про окупність вкладень (якщо ж результат виявився іншим (тобто менше одиниці), то при відсутності коригувань в рамках маркетингової стратегії ви ризикуєте залишитися без усіх грошових коштів слив бюджет на рекламу ).



Формула розрахунку ROI проведення контент-маркетингу


Алгоритм підрахунку ROI контент-маркетингових активностей виглядає так: прибуток від покупців, які були залучені в воронку продажів за допомогою контенту розділена (/) на вартість розробки контентного рішення плюс (+) ціна розосередження тематичних матеріалів.


Чи можна визначити реальну прибутковість контент-маркетингу?


З цим все складно. Безпосередньо з підрахунками все легко. Труднощі виникають на стадії ідентифікації дохідної і видаткової частини. Справа в тому, що досить важко визначити, чи є релевантними доходи у формулі видаткової частини на маркетинг.


Для того щоб вирахувати показник окупності правильно, необхідно чітко розуміти, як саме до вас надійшов кожен ваш клієнт. До певної міри це можна з'ясувати за допомогою Гугл Аналітікс або інших сервісів відстеження статистики відвідування сайтів або додатків.


Однак бувають випадки (нерідко), коли користувач місяцями спостерігає за вашим блогом, після чого в результаті він здійснює покупку з органічного пошуку. І за підсумком Analytics оцінює дану конверсійну активність в якості прямого відвідування.


Що можна зробити:



  1. Дізнатися у покупців, як вони до вас прийшли (відстежують вони активність / регулярність наповнення блогу, переглядають чи пости в соціальних мережах і так далі).

  2. Так, далеко не завжди клієнт пам'ятає, як він знайшов той чи інший бренд, але ймовірність коректного підрахунку ROI вже точно підвищується.



Розрахунок витрат проекту на контент-маркетинг


Як правильно розрахувати видаткову частину на контент-маркетинг?



  1. Вартість розробки контентного рішення. Рекомендації: а) з'ясуйте, скільки коштує робота автора статей, веб-дизайнера, верстальника і координатора веб-проекту; б) обов'язково врахуйте витрати на тематичні рішення, які (поки що) вами не застосовуються (гроші-то на них все одно вже витрачені).

  2. Вартість розкрутки контенту. Поради: перш за все визначте, скільки пішло коштів на SEO-розкрутку, SMM, таргетингової активність, e-mail-маркетинг і так далі.



Приклад розрахунку показника ROI для інвестицій в контент-маркетинг



  1. Організація - ресторан.

  2. Дохідною частиною є надходження відвідувачів по промо-коду, який можна знайти виключно на ресурсі (тобто дохід, наприклад, в квітні склав 1 200 000 рублів).

  3. Видаткова частина - це розвиток блогу, вартість якого склала 250 000 рублів.



Ключові витратні статті:



  • участь головного редактора - 60 000 рублів;

  • копірайтинг (рерайтинг) - 20 000;

  • веб-дизайнер - 4 500;

  • таргетинг - 30 000;

  • в цілому було витрачено 114 500.

  • ROI вважаємо так: 1 200 000/250 000 = 4,8.



Висновок: цей параметр є більше ніж 1, а значить досить прийнятним. Поки все в порядку.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Вирощування гарбузового насіння як бізнес

Вирощування гарбузового насіння як бізнес Вирощування гарбуза на насіння, приносить постійний дохід малим, середнім і великим фермерським господарствам. Тобто незалежно від обсягів. Насіння пузатої гарбуза продаються в сирому і смаженому вигляді. Маслянисті сорти затребувані в Європі, де повсюдно використовується гарбузова олія. Жовто-оранжевий овоч не доставить підприємцю особливого клопоту. Гарбуз невибаглива. Для врожаю потрібні лише: сонце, земля і вода. Великі листи-лопухи так вистилають землю, що не дають бур'янам бешкетувати. Збирання на 50% можна механізувати. Бізнес на гарбузовому насінні Гарбуз була окультурена ще 3000 років тому. В Америці. Через торговельні шляхи насіння швидко поширилися по всьому світу. Фермери охоче бралися за вирощування найбільших овочів: роботи трохи, а урожай багатий. Сьогодні відомо понад 200 сортів гарбуза: декоративні, столові і кормові; малоплідністю (для цього овоча), среднеплодние і великоплідні; однолетники і багаторічники, голонасінні і о...

Модифікована внутрішня норма прибутковості і її формула з описом

Модифікована внутрішня норма прибутковості і її формула з описом Модифікована внутрішня норма прибутковості - це показник, який частково розкривається за допомогою внутрішньої рентабельності підприємства. Розраховуючи модифіковану внутрішню норму прибутковості, всі грошові активи за всіма програмами повторно інвестуються в зв'язку зі своєю вартістю і по внутрішній ставці проекту. Значить, можна розцінювати модифіковану внутрішню норму прибутковості як фактор реальної рентабельності того чи іншого проекту і ранжирує множинні ставки, однак, не може замінити методику чистого наведеного значення при роботі з конкуруючими проектами. Оскільки це демонструє рівень збільшення вартості того чи іншого підприємства через проведення проектів. Метод розрахунку модифікованої внутрішньої норми прибутковості полягає в обчисленні загальної вартості витратних активів по дисконту і суми доданої вартості всіх доходів. Наступною статтею розрахунків є підвищення фінансової забезпеченості проекту (відпо...

Що можна надрукувати на 3D принтері для початку малого або домашнього бізнесу

Що можна надрукувати на 3D принтері для початку малого або домашнього бізнесу На 3D-принтері можна друк товари для різних сфер споживачів. 3D-принтер просто створений для малого бізнесу. Він дав людям доступну нову можливість, гідно заробляти і займаючись своєю улюбленою справою. Які товари, що продаються можна надрукувати на 3D-принтері, щоб запустити домашній бізнес? Побутовому 3D-принтера присвоїли ще поки скромні характеристики, але якщо детально проаналізувати їх можна побачити широкий спектр задоволення споживачів ексклюзивних товарів дрібносерійного виробництва. Від іграшок до надрукованої взуття. Можна організувати свій інтернет магазин ексклюзивних товарів і в міру замовлень друкувати продукцію на продаж. Таким способом управляти торгівлею в магазині без залишків на складі. Також технологія об'ємної друку дасть багатьом людям можливість реалізувати свої інноваційні ідеї. Корисні винаходи тепер можна тестувати і відточувати в домашніх умовах без великих грошових витрат. Ни...